• 10-03-2008, 01:20:48
    #1
    Bir kız arkadaşım muhabbet ederken telime sapıkın teki dadandı onun yuzunden teli acamaz oldum felan dedi. bu konu daha önce başka arkadaşlarımında başına geldi acaba neler yapılır diye düşünmedim hiç.

    acaba neler yapılabilir.? bunun dünyasını karartmak için
  • 10-03-2008, 01:28:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Emniyet'e şikayette bulun, kız arkadaşının telefonunu dinlemeye alsınlar.Sonrasında zaten çok rahat bulurlar o sapığı
  • 10-03-2008, 01:33:51
    #3
    Misafir
    devlet çözemez ben çözerim diyorsan kız arkadaşın randevu versin lavuğa buluşmaya sen git
  • 10-03-2008, 01:33:51
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Savcılığa vermen gerekiyor aksi taktirde işlem yapılmaz. Hat sahibi başvurursa dinlemeye alırlar işlem yapılır..
  • 10-03-2008, 01:44:14
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çalıntı bi cc bulup, sapığın telefonuna garanti cep bankla bi miktar havale yapmak yeterli bi intikam olabilir bence
    bırak o cırmalasın kim yolladı *** diye
  • 10-03-2008, 03:16:43
    #6
    daha önce benim de başıma geldi ve uyguladığım bir taktik vardı. skype den bir hesap açıyorsun. güzel bi hatun resmi koyuyorsun, tel numrasına değerli sapığının numrasını yazıyorsun. profile ve isme bi şeyler yazmak senin insafına kalmış. daha sonra skype modunu SkypeMe ye getiriyorsun. mesaj yazan ahaliye de telefonuna mesaj atmasını filan söylersin ya da şimdi meşgulum 30 dk sonra filan dersin. 2. olarak da direk bot yazabiliyorsun skype de, ama bu baya bi insafsızca olur.
  • 10-03-2008, 03:41:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Dvaia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce benim de başıma geldi ve uyguladığım bir taktik vardı. skype den bir hesap açıyorsun. güzel bi hatun resmi koyuyorsun, tel numrasına değerli sapığının numrasını yazıyorsun. profile ve isme bi şeyler yazmak senin insafına kalmış. daha sonra skype modunu SkypeMe ye getiriyorsun. mesaj yazan ahaliye de telefonuna mesaj atmasını filan söylersin ya da şimdi meşgulum 30 dk sonra filan dersin. 2. olarak da direk bot yazabiliyorsun skype de, ama bu baya bi insafsızca olur.
    ölmeden mezara koymak gibi
  • 10-03-2008, 03:47:55
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    en iyisi şikayetçi olup hapislerde süründürmek böylelerini yada kendin vereceksin cezasını
  • 10-03-2008, 15:25:33
    #9
    Dvaia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha önce benim de başıma geldi ve uyguladığım bir taktik vardı. skype den bir hesap açıyorsun. güzel bi hatun resmi koyuyorsun, tel numrasına değerli sapığının numrasını yazıyorsun. profile ve isme bi şeyler yazmak senin insafına kalmış. daha sonra skype modunu SkypeMe ye getiriyorsun. mesaj yazan ahaliye de telefonuna mesaj atmasını filan söylersin ya da şimdi meşgulum 30 dk sonra filan dersin. 2. olarak da direk bot yazabiliyorsun skype de, ama bu baya bi insafsızca olur.
    güzel ama skype hiç kullanmadım diğer fikirlerde güzel o cocuk yanlış yerde olduğunu telle daha neler yapılacağını göstercem (mesela bir tıpa).