Dvaia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önce benim de başıma geldi ve uyguladığım bir taktik vardı. skype den bir hesap açıyorsun. güzel bi hatun resmi koyuyorsun, tel numrasına değerli sapığının numrasını yazıyorsun. profile ve isme bi şeyler yazmak senin insafına kalmış. daha sonra skype modunu SkypeMe ye getiriyorsun. mesaj yazan ahaliye de telefonuna mesaj atmasını filan söylersin ya da şimdi meşgulum 30 dk sonra filan dersin. 2. olarak da direk bot yazabiliyorsun skype de, ama bu baya bi insafsızca olur.
ölmeden mezara koymak gibi