• 03-03-2008, 17:49:30
    #10
    verdiğiniz cevaplar için teşekkürler arkadaşlar limiti pek fazla dolduramayacağım için sanırım n73 alcam
  • 03-03-2008, 17:53:10
    #11
    Söylemesi çok basit paran varsa n95 8gb . hatta farklılık istiorsanda i-phone en iisi tavsiye ederm
  • 03-03-2008, 20:04:20
    #12
    n73 tavsiye ederim görüntüasünden tutu sesine kadar mükemmel
  • 03-03-2008, 21:12:33
    #13
    paran varsa al güzeldir güzel
  • 03-03-2008, 23:54:34
    #14
    ben aralik ayinda aldim yanlis hatirlamiyosam yalan soylemis olmiyim telefon cok guzel ses super cikiyor goruntu kalitesi desen muhtesem 3.2 mp kamera ve flashiyla super cekimler yapabiliyorsun.benim tavsiyem telefonu al.bu telefonu begenmeyen herhalde cep bilgisayari istiyor yada 7.1 mp digital cam istiyor.
  • 04-03-2008, 20:45:25
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Yakında Bende Olmayı Düşünüyor Arkadaşda Gördüm Süper Tel Tavsiye Ederim Şahsen Ben Beğendim
  • 06-04-2008, 22:36:11
    #16
    Nseries in sevilmediğini umduğum tek telefonu n70 heralde
  • 08-04-2008, 00:13:08
    #17
    Üyeliği durduruldu
    n95 8gb varken n73 ü önermem
  • 08-04-2008, 00:14:33
    #18
    n95 8gb ne kadar fiyatı bilen warmı