• 30-03-2014, 20:44:55
    #1
    iPhone 5s cihazımın parolasını unuttum, parola girmeden parmak izini de kabul etmiyor.
    iTunes ile sıfırlamaya çalıştım, iPhone'umu bul uygulaması olduğu için onu da kabul etmedi.

    Bu gece cihazı açmam lazım nasıl yapabilirim bilgisi olan yardım edebilir mi ?

    Not: Konu yeri bura değilse özür dilerim.
  • 30-03-2014, 20:49:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bence hatırlamaya çalış
  • 30-03-2014, 21:05:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    http://forum.shiftdelete.net/guvenli...i-unuttum.html
    burada açıklaması var
  • 30-03-2014, 21:13:09
    #4
    dfu mode ile restore edersin fakat iphone bul açıksa ve icloud user pass bilmiyorsan açman yazılımsal olarak zor. Faturası varsa apple ile iletişime geçip icloud'ı kaldırdabilirsin.
  • 30-03-2014, 21:31:57
    #5
    Apple kimlik bilgilerini dogruladıgın zaman veriyorlar
  • 30-03-2014, 22:36:10
    #6
    FoRgEd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple kimlik bilgilerini dogruladıgın zaman veriyorlar
    tehlike2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dfu mode ile restore edersin fakat iphone bul açıksa ve icloud user pass bilmiyorsan açman yazılımsal olarak zor. Faturası varsa apple ile iletişime geçip icloud'ı kaldırdabilirsin.
    VASILEIO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence hatırlamaya çalış
    Zor oldu ama hallettim yorumlarınız için teşekkürler , konu kilitlenebilir.