iPhone 5s cihazımın parolasını unuttum, parola girmeden parmak izini de kabul etmiyor.
iTunes ile sıfırlamaya çalıştım, iPhone'umu bul uygulaması olduğu için onu da kabul etmedi.

Bu gece cihazı açmam lazım nasıl yapabilirim bilgisi olan yardım edebilir mi ?

Not: Konu yeri bura değilse özür dilerim.