• 10-03-2014, 20:48:26
    #1
    Merhaba arkadaşlar, biraz önce rastgele güncellemelere bakarken yeni güncelleme geldiğini gördüm. Ne güncellemesi olduğunu bilmiyorum. 749,09 MBlık bir güncelleme. S4 güncellemesidir inşallah. Hadi hayırlısı olsun

    * konuyu dalgınlıkla yanlış yere açmışım. Report ediyorum.
  • 10-03-2014, 20:50:15
    #2
    Güncelleme yapan var mı arkadaşlar? Yapan varsa bizimle paylaşır mı?
  • 10-03-2014, 20:51:42
    #3
    Konunun adsense ile alakası Ne acaba ?
  • 10-03-2014, 20:52:30
    #4
    MimariuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunun adsense ile alakası Ne acaba ?
    Dalgınlıkla yanlış yere açmışım hocam. Taşınması için report ettim.
  • 10-03-2014, 21:15:20
    #5
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dalgınlıkla yanlış yere açmışım hocam. Taşınması için report ettim.
    dedim yoksa adsense samsung arasında bir anlaşma mı var Artık herşeyi bekler oldum
  • 10-03-2014, 21:24:40
    #6
    birkaç gün önce geldi bende şans eseri bakmıştım 4.3 güncellemesi.
  • 10-03-2014, 22:32:33
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güncellemeyi yaptım,

    Kanıtlayamam ama telefonda hızlanma olduğunu düşünüyorum.
    "Screen Mirroring" adını verdikleri telefonlar arası ekran paylaşımı gelmiş.
    Group play gelmiş.
    Video, müzik, fotoğraf diye yeni ikonlar gelmiş onlar üzerinde görebiliyoruz galeri gibi.
    Galeri tasarımı biraz değişmiş.
    Ayarlar kısmı değişmiş komple kategorili olmuş.
    Telefon genel renkleri biraz daha sertleşmiş bence daha iyi olmuş ( özellikle siyah telefonlara yakışıyor. )
    Kilit açma olayını o işaret çizmeli şey yaptıysanız biraz küçültmüşler onu.
    Müzik player değişmiş ( bence biraz yavaşlamış ) ve artık kilit ekranında görebiliyoruz kendisini.
    Google Drive da eklendi uygulamalar arasına.
    Rehber bende biraz daha hızlı açılıyor.


    Genel bir performans artırma ve birkaç yeni özelliğin geldiği bir güncelleme olmuş. Aynı günceleme sanırım diğer telefonlara ( Samsung Galaxy S4 gibi ) da geldi.
  • 11-03-2014, 00:25:45
    #8
    Şimdi yükledim. Denedim. Hızlanma söz konusu. Ayrıca renkleri de değişmiş. Çok hoş olmuş. Beklediğim bir güncellemeydi. Teşekkürler Samsung.
  • 11-03-2014, 00:28:17
    #9
    çıkan harf kutucuklarının küçüldüğünü saymazsak gayet iyi olmuş diyebilirim.