• 11-03-2014, 00:29:30
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Darısı G2'ye.
  • 11-03-2014, 00:32:58
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Romlu yüklenmiyor :/ imei attırmıstım nasıl aşarım bu sorunu bilgisi olan var mı?
  • 11-03-2014, 01:24:46
    #12
    ata350 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncellemeyi yaptım,

    Kanıtlayamam ama telefonda hızlanma olduğunu düşünüyorum.
    "Screen Mirroring" adını verdikleri telefonlar arası ekran paylaşımı gelmiş.
    Group play gelmiş.
    Video, müzik, fotoğraf diye yeni ikonlar gelmiş onlar üzerinde görebiliyoruz galeri gibi.
    Galeri tasarımı biraz değişmiş.
    Ayarlar kısmı değişmiş komple kategorili olmuş.
    Telefon genel renkleri biraz daha sertleşmiş bence daha iyi olmuş ( özellikle siyah telefonlara yakışıyor. )
    Kilit açma olayını o işaret çizmeli şey yaptıysanız biraz küçültmüşler onu.
    Müzik player değişmiş ( bence biraz yavaşlamış ) ve artık kilit ekranında görebiliyoruz kendisini.
    Google Drive da eklendi uygulamalar arasına.
    Rehber bende biraz daha hızlı açılıyor.


    Genel bir performans artırma ve birkaç yeni özelliğin geldiği bir güncelleme olmuş. Aynı günceleme sanırım diğer telefonlara ( Samsung Galaxy S4 gibi ) da geldi.
    Arkadaşa ek olarak uygulamaları sd karta taşıma gelmiş mesaj yazma klavyesi değişmiş internet tarayıcısında degisiklik var hesap makinesi vs değişmiş gayet iyi olmuş genel itibariyle

    Samsung Galaxy Note 2 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi.
  • 11-03-2014, 01:25:35
    #13
    Üyeliği durduruldu
    aman güncellemeyin
    ben s4 ü güncelledim hala acısını cekiyorum
  • 11-03-2014, 09:31:54
    #14
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aman güncellemeyin
    ben s4 ü güncelledim hala acısını cekiyorum
    Hocam valla cihaz hızlandı. Bence yapılması gereken bir güncelleme.
  • 11-03-2014, 14:02:13
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güncelleme sonrası telefon yolcu uçağından savaş uçağı hızına geçiş yaptı. Hızın yanında güncellenen klavye ile gözle görülür şekilde daha hızlı yazılıyor. Hem hantallik gitmis. Hem de harflerin arasi -harfleri daha ufaltarak- açılmış. Screen mirroring özelliği geliştirilmiş. (Bilmeyen varsa: Smart televizyonunuz varsa oturdugunuz yerden görüntüyü televizyona atabiliyorsunuz. Mesela digiturk play mac goruntulerini tvye atabilirsiniz. Ayrica bilmeyen icin telefonunuzu kumanda olarak da kullanabilirsiniz. Bkz. Samsung apps) Ayarlar kısmında gezinmek daha da hizlanmis. Kilit ekrani degismis fena olmamış. Guncellemeden sonra bende 8 tane program güncellendi. Guncellenen programlarda genel bir iyileşme soz konusu. Ayrica hesap makinesi vs. yenilenmis. Internet tarayıcısı cok daha kullanisli ve hizli olmuş.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 11-03-2014, 23:12:01
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Note 2 güncellenmiş güncellemesi güzel ama ben hiç alaşamadım, biraz garip geliyor
  • 11-03-2014, 23:18:18
    #17
    Note 3 kullanıcılarını hor görüyorlar...
  • 13-03-2014, 00:33:13
    #18
    bendede tam tersi deli gibi yavaşladı alet nefret ettim resmen. o dereceki fabrika ayarlarına dönmeyi bile düşünüyorum.