150$ payza alınacaktır.
Uçuk fiyatlar ile gelmeyiniz lütfen.
Payza Alınacaktır.
9
●128
- 23-01-2013, 00:36:05kim dolandırdı? şikayet konusu açtınız mı? dekont kanıtı koyar mısınız?mustix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2013, 00:57:07mutlaka bu bölüme konu açın: https://www.r10.net/sikayetim-var/mustix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kanıt olarak dekont ekleyin
bir de yarın ilk işiniz savcılığa gitmek olsun. paranızı neden yediresiniz başkasına? - 23-01-2013, 00:58:12Üyeliği durduruldumustix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açsanıza daha ne duruyorsunuz hocam? eğer bir dolandırılma söz konusuysa diğer üyeleri düşünün hiç olmazsa yeni kişiler mağdur olmasın.. - 23-01-2013, 05:59:24size tavsiyem yüksek miktarlı alım-satım yapmayın. Yapacaksanızda parça parça gönderin.
2 günde 2 kişi bu işin suyunu çıkarmaya başladılar..