mustix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef dolandırıldım. Bir daha r10 üzerinden alışveriş yapmayı düşünmüyorum.
kim dolandırdı? şikayet konusu açtınız mı? dekont kanıtı koyar mısınız?