• 17-12-2012, 17:38:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bugun bir başlık açtım Ukash ile alakalı ve arkadaşın çalışma prensibini eleştirdim ve hatta eleştiri dozunu kaçırdım ve nerdeyse dolandırıldım artık demeye kadar vardı.Oysa arkadaşımız benim yolladığım saatte derse gitmiş benim cehaletim ise ışığının yeşil olduğunu görüp cevap vermemesi idi.

    Kısacası kendisinden çok çok özür dilerim.

    Başlıkta arkadaşın ticaretini destekleyenlerden de özür dilerim.

    Böyle bir başlıkla R10 ailesinin okumasını istediğim için başlığın 1-2 gün açık kalmasını talep ediyorum.

    Not:Refresh sende dahilsin özürün içine
  • 17-12-2012, 17:39:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yakışan...
  • 17-12-2012, 17:40:09
    #3
    ))))))) saÄŸolun varolun berhudar olun
  • 17-12-2012, 17:40:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sizede bu yakışırdı yakışanı yapmışssınız...
  • 17-12-2012, 17:40:55
    #5
    Yakışanı yapmışsın


    Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
  • 17-12-2012, 17:41:47
    #6
    Bir şikayetin sonunda gülümsemek te güzel, r10 a yakışan da bu zaten, keşke bütün sorunlar böyle el birliğiyle, anlayışla çözülebilse
  • 17-12-2012, 17:42:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Ben de bu erdemi gösterdiğiniz için sözlerimi geri alıyorum sonuçta ukash alan ya da satan ne bileyim burada sayılı dürüst kişiler olarak, birbirimizi kırmak ve kalp kırgınlığı yaşamak hoş bir şey değil. Yaşça büyüğümmüşsünüz ayrıca siz de kusura bakmayın. Kolay gelsin.
  • 17-12-2012, 17:44:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Herhalde forumda uzun zamandır böyle bir davranış görmemiştim,size yakışanı yaptınız...
  • 17-12-2012, 17:46:25
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bir kadın bir erkek dizisinde zeynep ozan"a sürekli öküz der gülerim aslında bende seyrede seyrede ozan"laşmışım