Ben de bu erdemi gösterdiğiniz için sözlerimi geri alıyorum sonuçta ukash alan ya da satan ne bileyim burada sayılı dürüst kişiler olarak, birbirimizi kırmak ve kalp kırgınlığı yaşamak hoş bir şey değil. Yaşça büyüğümmüşsünüz ayrıca siz de kusura bakmayın. Kolay gelsin.