• 17-12-2012, 17:47:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bir an "ne oluyoruz..." demedim değil başlığı görünce...
  • 17-12-2012, 17:49:47
    #11
    Yalnız o değilde Cengiz abiyle telefonda görüştükten sonra kendisine fena kanım ısındı. İyi ki konuyu okumadan telefonda görüşmüşüz yazılanlarla bir insanı tanıyamayacağımız aşikar.

    Artık kendisinde telefonum var bundan sonra bekleme gibi bir şey yaşayacağımızı düşünmüyorum.

    Bugün tutar 20 euroydu fakat tüm samimiyetimle söylüyorum ki tutar 20.000 euroda olsaydı ben aynı şekilde strese girerdim. Nihayetinde iş tatlı bir şekilde çözüme kavuştu bu işlerin içinde olarak herşeyi göze almış biriyim. Bugün kazancım bana güvenen insanları görmek ve Cengiz abi gibi birini tanımak oldu. Güzel de oldu.
  • 17-12-2012, 19:08:28
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı olsun hocam bir yerde erdem bi yerde gönül zenginliği var tebrik ederim.
  • 17-12-2012, 20:19:10
    #13
    Sorunun çözüme kavuşması güzel olmuş.
  • 17-12-2012, 20:27:34
    #14
    mean1964 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugun bir başlık açtım Ukash ile alakalı ve arkadaşın çalışma prensibini eleştirdim ve hatta eleştiri dozunu kaçırdım ve nerdeyse dolandırıldım artık demeye kadar vardı.Oysa arkadaşımız benim yolladığım saatte derse gitmiş benim cehaletim ise ışığının yeşil olduğunu görüp cevap vermemesi idi.

    Kısacası kendisinden çok çok özür dilerim.

    Başlıkta arkadaşın ticaretini destekleyenlerden de özür dilerim.

    Böyle bir başlıkla R10 ailesinin okumasını istediğim için başlığın 1-2 gün açık kalmasını talep ediyorum.

    Not:Refresh sende dahilsin özürün içine
    işi tatlıya bağlamanıza kendi adıma bende çok sevindim
  • 17-12-2012, 23:30:01
    #15
    Üyeliği durduruldu
    cengiz abi adam gibi adamdır tam bir beyefendidir kendisi selamlar abi
  • 18-12-2012, 00:30:15
    #16
    hatayı kabul edıp ozur dılemek buyukluktur...

    ayrıca belırtılen arkadasın hesabı çalınmadıkca guven konusunda cok sıkıntı olmaycagına ınanıyorum
  • 18-12-2012, 00:41:46
    #17
    Her işte hayır varmış
  • 18-12-2012, 00:58:06
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hakkında hayırlısı olsun herkesin yakışır alıcak bir davranış tebrik ederim.