Yalnız o değilde Cengiz abiyle telefonda görüştükten sonra kendisine fena kanım ısındı. İyi ki konuyu okumadan telefonda görüşmüşüz yazılanlarla bir insanı tanıyamayacağımız aşikar.
Artık kendisinde telefonum var bundan sonra bekleme gibi bir şey yaşayacağımızı düşünmüyorum.
Bugün tutar 20 euroydu fakat tüm samimiyetimle söylüyorum ki tutar 20.000 euroda olsaydı ben aynı şekilde strese girerdim. Nihayetinde iş tatlı bir şekilde çözüme kavuştu bu işlerin içinde olarak herşeyi göze almış biriyim. Bugün kazancım bana güvenen insanları görmek ve Cengiz abi gibi birini tanımak oldu. Güzel de oldu.