Bugun bir başlık açtım Ukash ile alakalı ve arkadaşın çalışma prensibini eleştirdim ve hatta eleştiri dozunu kaçırdım ve nerdeyse dolandırıldım artık demeye kadar vardı.Oysa arkadaşımız benim yolladığım saatte derse gitmiş benim cehaletim ise ışığının yeşil olduğunu görüp cevap vermemesi idi.

Kısacası kendisinden çok çok özür dilerim.

Başlıkta arkadaşın ticaretini destekleyenlerden de özür dilerim.

Böyle bir başlıkla R10 ailesinin okumasını istediğim için başlığın 1-2 gün açık kalmasını talep ediyorum.

Not:Refresh sende dahilsin özürün içine