• 27-09-2012, 14:38:07
    #1
    Cinsi : UKASH
    Değeri:194,99 AVRO
    Fiyat veya Kur: 2,22 (1€)
    Ödeme yerleri : GARANTİBANKASI
    Paranın Kaynağı : BAHİS BÜROSU ÇEKİMİ

    RESİM LİNK
  • 27-09-2012, 14:44:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dikkatli olmanızda fayda var. Resetlendikten sonraki ilk mesajı ve itraderi 10-12-2010

    çok istersen önce kod sonra ödeme olarak alabilirim. Hatta bir moderatöre parayı gönderiririm sen ondan alırsın?
  • 27-09-2012, 14:46:30
    #3
    Ne olmuş bu r10a böyle herkezde bir haller
  • 27-09-2012, 14:47:58
    #4
    Üyeliği durduruldu
    darklive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne olmuş bu r10a böyle herkezde bir haller
    haksız mı insanlar? Başlığını çok kirletmem istemem ama bu ukash olayına takmış durumdayım. Amacın satmaksa ve dolandırılma riskini almak istemiyorsan moderatör teklifim geçerli bunda çekineceğin birşey yok heralde?
  • 27-09-2012, 14:55:57
    #5
    aman hocam dikkat edin en güvenlisi ukash satıcılarına bozdurmak
  • 27-09-2012, 15:15:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    heralde moderatörün aracı olması da uygun olmadı??¿¿

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:15:50 -->-> Daha önceki mesaj 15:03:31 --

    Arkadaşı raporladım kontrol edilmesinde sorun yoktur zaten. Ben yandım şu ukashtan baskasına tahamulum yok.
  • 27-09-2012, 15:34:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/webmoney-paypal-2...h-satilik.html

    Bu konudaki shqiptar nickli kişiden ben de ukash almak istedim. Benden ön ödeme istedi. Ben de ön ödeme için bir kefil veya tanındık birinin araya girmesini istedim.

    Sonra darklive özel mesaj attı bana. Bu şahsı reelden tanıdığını güvenebileceğimi söyledi. Ben de trader hiç olmadığı için ve "darklive" nin de profili fazla güvenilir olmadığı için almaktan vazgeçtim. Her ikisi de parça parça ukash satmaya çalışıyorlar ve en az 10 tane su ukash screeninden gördüm. Sahtesini yapmak hiç zor olmasa gerek..

    Kimsenin günahını almak istemiyorum sadece başımdan geçeni söyledim. Herkese hayırlı günler.
  • 27-09-2012, 15:36:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    solistbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/webmoney-paypal-2...h-satilik.html

    Bu konudaki shqiptar nickli kişiden ben de ukash almak istedim. Benden ön ödeme istedi. Ben de ön ödeme için bir kefil veya tanındık birinin araya girmesini istedim.

    Sonra darklive özel mesaj attı bana. Bu şahsı reelden tanıdığını güvenebileceğimi söyledi. Ben de trader hiç olmadığı için ve "darklive" nin de profili fazla güvenilir olmadığı için almaktan vazgeçtim. Her ikisi de parça parça ukash satmaya çalışıyorlar ve en az 10 tane su ukash screeninden gördüm. Sahtesini yapmak hiç zor olmasa gerek..

    Kimsenin günahını almak istemiyorum sadece başımdan geçeni söyledim. Herkese hayırlı günler.
    bende bu ıkısını arastırıyordum. Hatta gecen gun bu arkadas bana ukash satmak ıcın geldıgınde kendısını moderatore raporlamıstım. Illa kı bırılerının canı yanacak sonra mudahale edılecek.
  • 27-09-2012, 16:31:26
    #9
    Misafir
    darklive'ı tanıyorum ben, bana kendisi olduğunu teyit edebilirse; hesabın çalınmadığını konuda doğrularım. Eskiden bir chat sitesi vardı, değeri PR 2 idi. Yıl 2008, satmıştı sonra onu. Bana özel ileti yoluyla o sitenin adını gönderirse, Gökhan olduğunu doğrular konuya yazarım. Gönderemezse, hesap çalındı demektir.
    • xbaranx
    xbaranx bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.