Ne olmuş bu r10a böyle herkezde bir haller
haksız mı insanlar? Başlığını çok kirletmem istemem ama bu ukash olayına takmış durumdayım. Amacın satmaksa ve dolandırılma riskini almak istemiyorsan moderatör teklifim geçerli bunda çekineceğin birşey yok heralde?