https://www.r10.net/webmoney-paypal-2...h-satilik.html

Bu konudaki shqiptar nickli kişiden ben de ukash almak istedim. Benden ön ödeme istedi. Ben de ön ödeme için bir kefil veya tanındık birinin araya girmesini istedim.

Sonra darklive özel mesaj attı bana. Bu şahsı reelden tanıdığını güvenebileceğimi söyledi. Ben de trader hiç olmadığı için ve "darklive" nin de profili fazla güvenilir olmadığı için almaktan vazgeçtim. Her ikisi de parça parça ukash satmaya çalışıyorlar ve en az 10 tane su ukash screeninden gördüm. Sahtesini yapmak hiç zor olmasa gerek..

Kimsenin günahını almak istemiyorum sadece başımdan geçeni söyledim. Herkese hayırlı günler.