• 15-01-2011, 18:43:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    malesef konuda belirttim ödemeyi aldından sonra paypalınız yollanır.
  • 15-01-2011, 18:59:09
    #11
    Arkadaşa ödeme geçtim, parayı çekmeye gidiyorum şeklinde çıktı msn'den ATM'ye gitceğini söyledi. Ödemenin yapılmasını bekliyorum, duruma göre buraya yazacağım.
  • 15-01-2011, 20:03:49
    #12
    Parayı hesabına geçtikten sonra ATM'ye gidiyorum parayı çekmeye daha sonra paypali hesabina geçeceğim dediğinden bu yana yaklaşık 1 saat 15 dakika geçti. Ben bu işin ardında malesef ki artık art niyet arıyorum. Kendisine 2 saat müddet veriyorum aksi halde, kendisinin *********** olduğuna kanaat getirip, msn loglar, mesajlar, banka bilgileri, vs. beraber gerekli yasal süreci Pazartesi günü sabahı başlatacağım. Buradan herkese duyurulur.
  • 15-01-2011, 20:08:44
    #13
    totro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Parayı hesabına geçtikten sonra ATM'ye gidiyorum parayı çekmeye daha sonra paypali hesabina geçeceğim dediğinden bu yana yaklaşık 1 saat 15 dakika geçti. Ben bu işin ardında malesef ki artık art niyet arıyorum. Kendisine 2 saat müddet veriyorum aksi halde, kendisinin *********** olduğuna kanaat getirip, msn loglar, mesajlar, banka bilgileri, vs. beraber gerekli yasal süreci Pazartesi günü sabahı başlatacağım. Buradan herkese duyurulur.
    İnternet bankacılığı olmayan biri ile alışveriş yapmasaydınız keşke. Hemde itrader kısmında paypal alım-satım itraderine rastlayamadım, önce ödeme yapmanızda başka bir hata. İnşallah alırsınız paranızı.
  • 15-01-2011, 20:24:52
    #14
    İnanamıyorum şu adamdan nasıl önce ödeme almadan para gönderebiliyorsunuz?
  • 15-01-2011, 20:27:47
    #15
    webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnanamıyorum şu adamdan nasıl önce ödeme almadan para gönderebiliyorsunuz?
    Yoğun olduğum bir dönemde boşluğuma geldi. Malesef farkındayım bende hatalıyım.
  • 15-01-2011, 20:31:59
    #16
    sunucuoptimizasyon.com
    WebAlemTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malesef konuda belirttim ödemeyi aldından sonra paypalınız yollanır.
    Sen kimsinki ilk önce ödemeyi istiyorsun?
  • 15-01-2011, 20:47:52
    #17
    Şimdilik geçmiş olsun demekten başka bişey gelmez elimizden ancak arkadaşın durumuna göre hareket edip bilişim suçlarına yada doğrudan savcılığa başvurun.
  • 15-01-2011, 20:55:02
    #18
    quite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdilik geçmiş olsun demekten başka bişey gelmez elimizden ancak arkadaşın durumuna göre hareket edip bilişim suçlarına yada doğrudan savcılığa başvurun.
    Arkadaş dolandırıcıdır, T.C kimlik nosu ile aratma yaptığımda başka forumlarda da dolandırıcılık yaptığını tesbit ettim. Pazartesi günü açıklayıcı bir dilekçeyle Kartal Cumhuriyet Savcılığına şikayette bulunacağım.

    Bu elemanla ilgili bilgiler şu şekilde, bundan sonra karşınıza gelirse tedbirli olun diye yayınlıyorum;

    onurberktas44@hotmail.com mail adresini kullanıyor.

    Banka bilgileri;

    ALACAKLI ŞUBE : ATATÜRK O.S./ÇİĞLİLİ
    ALACAKLI HESAP : 00355 / 6674415 REMZİ ÖNER
    ALACAKLI IBAN : TR74 0006 2000 3550 0006 6744 15
    ALACAKLI TC KİMLİK NO : 20810529928

    TC kimlik numara ile aratma yaptığınızda başka forumlarda başka tarihlerde de dolandırıcılık yaptığını göreceksiniz.
    r10 da başka arkadaşlarla da ticaret içerisindeymiş sanırsam, birşeyler satmaya çalışıyormuş onlara da bir uyarı olsun. Dikkat edin.
    Bu arada eğer mümkünse r10 yetkililerinden bu arkadaşa davet gönderen kişiyi ve giriş yaptığı saatlerdeki ip bilgilerini istiyorum.