Parayı hesabına geçtikten sonra ATM'ye gidiyorum parayı çekmeye daha sonra paypali hesabina geçeceğim dediğinden bu yana yaklaşık 1 saat 15 dakika geçti. Ben bu işin ardında malesef ki artık art niyet arıyorum. Kendisine 2 saat müddet veriyorum aksi halde, kendisinin *********** olduğuna kanaat getirip, msn loglar, mesajlar, banka bilgileri, vs. beraber gerekli yasal süreci Pazartesi günü sabahı başlatacağım. Buradan herkese duyurulur.
İnternet bankacılığı olmayan biri ile alışveriş yapmasaydınız keşke. Hemde itrader kısmında paypal alım-satım itraderine rastlayamadım, önce ödeme yapmanızda başka bir hata. İnşallah alırsınız paranızı.