• 12-12-2010, 17:42:18
    #1
    Merhaba herkese.
    kredi kartı ile ukash kod almak istiyorum.GG üzerinden tercih ederim.Güven verirse kendi siteniz üzerinden kart ile satan varsa almak isterim.Sürekli kod alabileceğim biriyle çalışmak istiyorum..
  • 22-12-2010, 18:46:53
    #2
    Güncel.
  • 22-12-2010, 18:52:19
    #3
    sevkicayir nickli arkadaş şuan satış yapıyor r10 üzerinde.bende satışını yapıyordum ama bir süredir aldığım bayilik sistemi çöktüğü için stok edinemiyorum.

    sevkicayir isimli arkadaşa ulaş o sana yardımcı olacaktır ukash konusunda.
  • 22-12-2010, 18:57:13
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence alma

    Kumar oynama genelde kasa kazanır. 3 verir 5 alır
  • 22-12-2010, 19:00:46
    #5
    Konuyu inceledim ama kredikartı veya GG üzerinden almak istediğiniz için yazmak istemedim.Banka ödemesi ile almak isterseniz yardımcı olabilirim.

    https://www.r10.net/webmoney-paypal-2...para-kart.html
  • 22-12-2010, 19:27:42
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sevkicayir arkadaşı tavsiye ederim. Kimseye kefil olmam ama para konusunda güvenilir bir insandır. Kendisiyle 2000tllik para al gönder işlemimiz sorunsuz şekilde tamamlanmıştır.
  • 01-01-2011, 15:06:30
    #7
    Güncel. Kredi kartıyla satan bi arkadaş arıyorum.
  • 01-01-2011, 15:28:21
    #8
    Insomnia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güncel. Kredi kartıyla satan bi arkadaş arıyorum.
    http://www.ukash.com.tr/

    böyle site mevcut.

    Not: siteden hiç alışveriş yapmadım o yüzden bilgi veremiyorum güvenirliliği konusunda.
  • 01-01-2011, 18:14:23
    #9
    valla bende 2 adet 10 euroluk ukash var tanesini 23 tl den veririm.ama gg kullanmam o ayrı mesele.

    ödeme

    ptt
    işbank