sevkicayir nickli arkadaş şuan satış yapıyor r10 üzerinde.bende satışını yapıyordum ama bir süredir aldığım bayilik sistemi çöktüğü için stok edinemiyorum.

sevkicayir isimli arkadaşa ulaş o sana yardımcı olacaktır ukash konusunda.