• 09-12-2010, 00:32:01
    #1
    Karşılığında 15 lira istiyorum. Ödeme yanlızca işbank.
  • 09-12-2010, 01:17:40
    #2
    14 lira gönderirim.
  • 09-12-2010, 01:21:30
    #3
    diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 lira gönderirim.
    Kurun 1,30 mu hocam?
  • 09-12-2010, 01:26:09
    #4
    yok küsüratlı işlem pek yapmıyorum prensip gereği.
    ancak buçuklu yaparım.
    14,5 veririm son.
    çıkıyorum.düşünürsen yarın hallederiz.