Satılık 10,74$ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satılık 10,74$
3
●
37
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Bozdurma İşlemleri
Satılık 10,74$
09-12-2010, 00:32:01
#1
MrtbtL
Karşılığında 15 lira istiyorum. Ödeme yanlızca işbank.
09-12-2010, 01:17:40
#2
diray67
14 lira gönderirim.
09-12-2010, 01:21:30
#3
MrtbtL
diray67 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
14 lira gönderirim.
Kurun 1,30 mu hocam?
09-12-2010, 01:26:09
#4
diray67
yok küsüratlı işlem pek yapmıyorum prensip gereği.
ancak buçuklu yaparım.
14,5 veririm son.
çıkıyorum.düşünürsen yarın hallederiz.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler