Konu
Satılık 10,74$
09-12-2010, 01:26:09
#4
diray67
yok küsüratlı işlem pek yapmıyorum prensip gereği.
ancak buçuklu yaparım.
14,5 veririm son.
çıkıyorum.düşünürsen yarın hallederiz.