• 08-12-2010, 20:24:31
    #1
    42 $ kalmıştır.
    İşbankasına havale.Misli.Com da olabilir.
    Önce ödeme alır pp yi sonra geçerim.
  • 08-12-2010, 20:38:06
    #2
    üstad bi miktar lazım msn 'de yoksun
  • 08-12-2010, 20:39:02
    #3
    normal bi paypal konun var diye biliyorum alım satım yaptıgın o konu uzerinden yazman daha iyi olmazmıydı ?
  • 08-12-2010, 20:39:09
    #4
    Banada lazım 10 $ garanti bankası kullanıyorum...
  • 08-12-2010, 20:56:39
    #5
    ayhankaraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad bi miktar lazım msn 'de yoksun
    iş yerindeyim hocam msn e giremiyorum pm lütfen

    ProwL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normal bi paypal konun var diye biliyorum alım satım yaptıgın o konu uzerinden yazman daha iyi olmazmıydı ?
    haklısın ama acil bir ödeme oldugundan konu actım bir dahakine dediğin gibi yaparız.

    hengame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada lazım 10 $ garanti bankası kullanıyorum...
    pm lütfen
  • 08-12-2010, 21:00:45
    #6
    pm gönderildi
  • 08-12-2010, 21:06:02
    #7
    ayhankaraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm gönderildi
    cevaplandı
  • 08-12-2010, 22:01:06
    #8
    parça parça da satılabilir.
  • 08-12-2010, 22:04:32
    #9
    bir miktar alınmıştır. saygılar