üstad bi miktar lazım msn 'de yoksun
iş yerindeyim hocam msn e giremiyorum pm lütfen
normal bi paypal konun var diye biliyorum alım satım yaptıgın o konu uzerinden yazman daha iyi olmazmıydı ?
haklısın ama acil bir ödeme oldugundan konu actım bir dahakine dediğin gibi yaparız.
Banada lazım 10 $ garanti bankası kullanıyorum...
pm lütfen