• 31-10-2010, 15:24:58
    #1
    1 eylül tarihinde 86 YTL parayı kredi kartıma çektim.
    O tarihler arasında araya bayram tatili falan giriyor diye 15 iş günü bekledim . 15 iş günü geçtikten sonra bankamı aradım (Bank asya) paramın gelmediğini söylediler. Paypala mail attım biz ödememizi yaptık dedi....

    Bir 10 gün daha bekleyip tekrar mail attım. Bu sefer benden kredi kartımın eylül ayı dökümünü faxlamamı istediler , gönderdim. 3-5 gün içinde dönceklerini söylediler ama 10 gün daha geçti.

    Tam 2 aydır paramı alamıyorum , banka para gelmedi diyor paypal gönderdim diyor. Bugün paypal mail atararak paranın sorunsuz olarak gönderdiklerini ve


    (Following is an Acquirer Reference Number, which you can provide to your
    credit card company when tracing this credit with them:
    74xxxxxxxxxxxxxxxxxxx32.) numara göndermişler.

    Bankayı aradığımda yardım edemiyolar .. Paypalda sürekli gönderdim diyor.. Ne yapcağımı bilmiyorum.. Eğer başına böyle bi olay gelen arkadaşlar varsa yardım edebilirlermi ?
  • 08-12-2010, 02:05:30
    #2
    Yardım edebilcek kimse yokmu
  • 08-12-2010, 02:55:55
    #3
    oha hocam...Geçmiş olsun.. Bu arada ben bile banka hesabına 5 günde çektim araya cumartesi pazar girdiği halde tabi benim banka iş bankası idi
  • 08-12-2010, 06:20:11
    #4
    O verdikleri referans numarasını bankaya ver ve paranın nerede olduğunu sor.
  • 08-12-2010, 15:48:53
    #5
    ewt gelen bir para varsa sonuçta hesap özetinde bulunmalı.
  • 08-12-2010, 15:53:40
    #6
    cyberalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O verdikleri referans numarasını bankaya ver ve paranın nerede olduğunu sor.
    ToPrAcK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ewt gelen bir para varsa sonuçta hesap özetinde bulunmalı.

    Bankaya 3-4kere gittim. Takip numarsında herhangi bi işlem gözükmüyor diyolar.


    Resmen para ortada biyerde kayboldu
  • 08-12-2010, 22:24:15
    #7
    paypala alternatif çıkmazsa bizim sonumuz hiç iyi değil.
  • 10-12-2010, 11:53:38
    #8
    ToPrAcK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paypala alternatif çıkmazsa bizim sonumuz hiç iyi değil.
    Paypala 20ye yakın mail yolladım.

    Hep aynı şeyleri söylüyolar. Biz gönderdik. Biz gönderdik Biz gçnderdik. 4. mailde Fax gönderin , 5. mailde biz gönderdik