1 eylül tarihinde 86 YTL parayı kredi kartıma çektim.
O tarihler arasında araya bayram tatili falan giriyor diye 15 iş günü bekledim . 15 iş günü geçtikten sonra bankamı aradım (Bank asya) paramın gelmediğini söylediler. Paypala mail attım biz ödememizi yaptık dedi....
Bir 10 gün daha bekleyip tekrar mail attım. Bu sefer benden kredi kartımın eylül ayı dökümünü faxlamamı istediler , gönderdim. 3-5 gün içinde dönceklerini söylediler ama 10 gün daha geçti.
Tam 2 aydır paramı alamıyorum , banka para gelmedi diyor paypal gönderdim diyor. Bugün paypal mail atararak paranın sorunsuz olarak gönderdiklerini ve
(Following is an Acquirer Reference Number, which you can provide to your
credit card company when tracing this credit with them:
74xxxxxxxxxxxxxxxxxxx32.) numara göndermişler.
Bankayı aradığımda yardım edemiyolar .. Paypalda sürekli gönderdim diyor.. Ne yapcağımı bilmiyorum.. Eğer başına böyle bi olay gelen arkadaşlar varsa yardım edebilirlermi ?