22/10/2010 F01014 EFT MESAJ ÜCRETİ TUTARI -0,21 35,30 Detay
22/10/2010 F01014 EFT BSMV TUTARI -0,04 35,51 Detay
22/10/2010 F01014 EFT KOMİSYON TUTARI -0,75 35,55 Detay
eft yaptın 15 yerine 16 gönderdim bsmv komisyon mesaj ücreti vs vs nedir bunlar ?
bu nedir banka
12
●129
- 24-10-2010, 13:07:34Misafir
- 24-10-2010, 13:11:51Misafirattığı mesajında ücreti bizden gidiyor, bu şekilde zengin olunuyor.EmreUnan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2010, 13:16:31eft den masraf almayan bankalarla çalışabilirsin attığı mesajın degil verdiği hizmetin ücretini alıyor
- 24-10-2010, 13:23:30Misafiröncesinde yoktu böyle birşey.turkcekaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2010, 13:26:03eft işlemi için 1 tl çak makul bir masraf eğer vermek istemiyorsan masraf almayan bankalarla çalışabilirsin.
örn halkbank - bank asya gibi - 24-10-2010, 13:28:17Misafir21 krş alıyordu o zamanlar yoktu böyle birşey 1 tl cıktı bunlarda cıktı diğer bankaları kullanma veya eft kesintisi yaptığından değil 1 tl olduğunda kızdım ama ne fark etti aynı 1 tl bunlar cıkınca merak ettim.turkcekaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2010, 13:31:1822/10/2010 F01014 EFT MESAJ ÜCRETİ TUTARI -0,21 35,30 Detay
22/10/2010 F01014 EFT BSMV TUTARI -0,04 35,51 Detay
22/10/2010 F01014 EFT KOMİSYON TUTARI -0,75 35,55 Detay
önceden aldığı 0,21 tl mesaj ücretini sizden alıp BSMV (vergi) yi sizin yerine kendisi ödüyormuş banka ve komisyon almıyormuş şu anda bsmv yi size yansıtmış ve üzerine komisyon koymuş.