turkcekaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eft işlemi için 1 tl çak makul bir masraf eğer vermek istemiyorsan masraf almayan bankalarla çalışabilirsin.
örn halkbank - bank asya gibi
21 krş alıyordu o zamanlar yoktu böyle birşey 1 tl cıktı bunlarda cıktı diğer bankaları kullanma veya eft kesintisi yaptığından değil 1 tl olduğunda kızdım ama ne fark etti aynı 1 tl bunlar cıkınca merak ettim.