Arkadaşlar bugün itibarı ile 3 yıllık müşterisi olduğum hsbc hesabımı kısmen bitti, kredi kartım banka kartlarımı iptal ettirdim, yarında şubeden diğer iptalleri yapıcam.
İptal nedenlerim
1- Bilgisiz müşteri hizmetleri (Anlatsam sanırım destan olur)
2- Kredi kartlarının pek aksiyonu yok
3- Eft ücretleri 2.50 TL (Bu çok önemli değil ama bilgi amaçlı yazdım)
4- Her yerde atmleri yok
5- Müşteriye saygı olayı kesinlikle yok
En son olayımda + 700 TL kredi kartı bakiyem vardı, adamlar bana bir fiyat çıkardı ve 500 TL kabul etmedim etsem arada 200 TL buhar olcak sonra bir üstü ile görüştüm ve aynen 700 TL alacağım çıktı, buda kartları iptal ettirmeme neden oldu.
Şimdi 1 tane banka hesabı açtırcam ankete katılır görüşlerinizi iletirseniz sevinirim.Özellikle paypal ile sorunsuz çalışan bir banka olmasını istiyorum.
Hangi Bankayı Kullanıyorsunuz?
Akbank
Yapı Kredi
İş Bankası
Garanti
İng Bank
Fortis
Ziraat
Katılım bankaları (Kuveyt Türk v.b)