• 20-09-2010, 13:25:21
    #1
    para sabah yabancı bir firmadan geldi. dün zaten ihtiyacımdan fazla alım yapmıştım. bu da ekstra oldu. akşama kadar satılmazsa hesabıma çekeceğim.

    150 tl. işbank ve ziraat hesabım var.
  • 20-09-2010, 16:40:31
    #2
    1-2 saat içinde satılmazsa hesabıma çekeceğim