para sabah yabancı bir firmadan geldi. dün zaten ihtiyacımdan fazla alım yapmıştım. bu da ekstra oldu. akşama kadar satılmazsa hesabıma çekeceğim.

150 tl. işbank ve ziraat hesabım var.