• 13-08-2007, 18:32:59
    #10
    deja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    palymedia'nın *********** olduğu tarafımdan da test edilip onaylandı . kesinlikle işyapmayın bu düzenbazla.

    msn adresi, ilkaymosatay@hotmail.com dur.
    o paypal adresi bana ait. ve bu kişi beni de doladırdı maalesef. yoksa siz tü... ka..y mısınız. galiba ikimizi birlikte dolandırdı. siz bana paypal yolladınız. ben bu adama para. adam ikisini de çarptı.
  • 13-08-2007, 21:03:02
    #11
    Deja lütfen açtığın dispute u kapat. Burda benim bir suçum yok. Beni de yakma boşyere. Eğer benden ref istiyorsan sana bu sitede tanınmış 3 kişi söyleyebilirim. Ama şu dispute u kapat.
  • 13-08-2007, 21:34:27
    #12
    Film-Arsivi sağlam adamdır kefilim ona yanlış yapmaz
    deja, *********** adam senle film-arsivini birbirinize düşürmüş
    daha önce benle de paypal işi yapmak istedi yapmadım güvensiz biriydi. sonra egold satacam dedi birini de dolandırdı ama baya dayak yedi o yüzden ama adam olmadı. bu gibi adamların canını yakmak lazım.

    siz msn de görüşün anlaşın dispute açtığın kişi senin gibi namuslu temiz birisi.
  • 13-08-2007, 22:32:54
    #13
    buyrun whois bilgileri
    owner-contact: P-UIA45
    owner-organization: illegalhost
    owner-fname: umut
    owner-lname: akgul
    owner-street: ferit selim pasa cad gurbuz sok no 10 daire 4
    owner-city: Istanbul
    owner-state: bahcelievler
    owner-zip: 5556
    owner-country: tr
    owner-phone: 90.2125399467
    owner-fax: 90. 90.90
    owner-email: enatorquick@gmail.com

    buraya yakın olan varsa gidip bassın bunun mekanını. ben mersindeyim yakın olsam gidip basardım valla. umarım bunu vermem de bir sakınca yoktur. elimde tc kimlik numarası filan da var lazım olursa.
  • 14-08-2007, 00:18:22
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Filmarsivi'yle ben de daha once is yaptim ve guvenilir olduguna inaniyorum. DVD aldim daha once.
  • 14-08-2007, 17:39:51
    #15
    msn adresimi özel mesajla yolladim arkadasim. konusalim, zarari bölüselim
  • 14-08-2007, 19:30:58
    #16
    msn de konuştuğumuz miktarı yolladım. ikimize de geçmiş olsun.
  • 14-08-2007, 19:36:57
    #17
    Film-Arsivi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn de konuştuğumuz miktarı yolladım. ikimize de geçmiş olsun.
    Konunun Tatlıya Bağlanmasına Sevindim. Umarım Bundan Sonra Daha Dikkatli Olursunuz. İkinizede Geçmiş Olsun
  • 14-08-2007, 22:34:03
    #18
    milleti birbirine düşürüyor bi de utanmadan.
    ne adamlar var yaa, töbe töbee