Film-Arsivi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msn de konuştuğumuz miktarı yolladım. ikimize de geçmiş olsun.
Konunun Tatlıya Bağlanmasına Sevindim. Umarım Bundan Sonra Daha Dikkatli Olursunuz. İkinizede Geçmiş Olsun