• 20-05-2010, 00:56:59
    #19
    diyorumki verdiğin adres o kişiye ait
  • 20-05-2010, 00:57:04
    #20
    furkan arkadaşa teşekkürler.

    *********** budur

    https://www.r10.net/members/8830-ilhan581.html
  • 20-05-2010, 00:58:37
    #21
    Furkan_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diyorumki verdiğin adres o kişiye ait
    teşekkürler
  • 20-05-2010, 01:05:11
    #22
    Furkan_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adresi kaldırmış uyanık kanıt: https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ktir-acil.html
    evet ama mesajlarında var new coder die çakal bu millet ya
  • 20-05-2010, 01:06:30
    #23
    Furkan_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adresi kaldırmış uyanık kanıt: https://www.r10.net/ucretsiz-scriptle...ktir-acil.html
    teşekkürler
  • 20-05-2010, 01:18:39
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Tecrübe hayatta yenilen kazıkların bileşkesidir... girmeyen kazık kalmadı galıba bize sucumuz ınsanlk yapmak.!!!!
  • 20-05-2010, 01:23:26
    #25
    hocam öncelikle geçmiş olsun . ancak , sen kanıtlar mısın new.coder adresi ile bir alışveriş yaptıgınız ortada ne bi screnn var ne msn konusması var adamın orada adres yazması kanıt mıdır ? ben buraya adresimi yazsam bir arkadaşta aha adresini yazmış kanıttır diyebilir mi ? diyemez önce sen magdur oldugunu kanıtla. sonrasın da da 7$ için savcılıga gitme neden diye sorarsan cebinden cıkacak yol parası bile daha fazladır ahirete ufak bir yatırımın olsun. herşeyin hesabını bu dünya da almaya kalkarsanız emin olun öte tarafta alacaklı bulamazsınız bırakın bari size karşı hak yemiş insanlarda çıksın karşınıza .
  • 20-05-2010, 02:01:24
    #26
    Üyeliği durduruldu
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öncelikle geçmiş olsun . ancak , sen kanıtlar mısın new.coder adresi ile bir alışveriş yaptıgınız ortada ne bi screnn var ne msn konusması var adamın orada adres yazması kanıt mıdır ? ben buraya adresimi yazsam bir arkadaşta aha adresini yazmış kanıttır diyebilir mi ? diyemez önce sen magdur oldugunu kanıtla. sonrasın da da 7$ için savcılıga gitme neden diye sorarsan cebinden cıkacak yol parası bile daha fazladır ahirete ufak bir yatırımın olsun. herşeyin hesabını bu dünya da almaya kalkarsanız emin olun öte tarafta alacaklı bulamazsınız bırakın bari size karşı hak yemiş insanlarda çıksın karşınıza .
    Söylediklerin mantıklı geldi, güzel yazmışsın tebrik ederim. Ama böyle yaparak da onların önünü açmış oluyoruz.
  • 20-05-2010, 10:36:22
    #27
    şikayeti mod lara bildirin gerekeni yaparlar. sonucu söylerler.