• 20-05-2010, 00:50:07
    #10
    Üyeliği durduruldu
    benı kast edıo knky galıba
  • 20-05-2010, 00:50:12
    #11
    ayhankaraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun da Çince filan mı konuştunuz? Garip çıkıyor karakterler?
  • 20-05-2010, 00:50:54
    #12
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun da Çince filan mı konuştunuz? Garip çıkıyor karakterler?
    kardeş sistem öyle eklemiş düzgün hali pc de görüntülenio
  • 20-05-2010, 00:51:34
    #13
    Furkan_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yardım ettik suçlu oldum
    yanlış anlaşıldı
  • 20-05-2010, 00:51:50
    #14
    iletişim bilgilerinde o adres var ondan dedim
  • 20-05-2010, 00:53:38
    #15
    Furkan_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iletişim bilgilerinde o adres var ondan dedim
    kardeş biraz detaylı anlatırsan bişe anlamadım yardımın için sağğolasın ama biraz daha açarsan
  • 20-05-2010, 00:56:07
    #16
    Geçmis olsun hemşerim umarım kısa zamanda gerekeni yaparsın yanına kar kalmaz.
  • 20-05-2010, 00:56:34
    #17
    mc_metin_055 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmis olsun hemşerim umarım kısa zamanda gerekeni yaparsın yanına kar kalmaz.
    sağolasın
  • 20-05-2010, 00:56:40
    #18
    geçmiş olsun kardeşim konuşmaları okudum burda önemli olan o 10 tl değilki gidip bide demiş 10 tl için savcılığamı gidilir burda önemli olan 1 kuruşda olsa dolandırılmaktır söz verdiysen yerine getirceksin verdin sözü olduda tuutamadıysanda özrünü diliyceksin elbet anlayış gösterir karşı taraf ama nerdee :S tekrar geçmiş olsun kardeşim...