Arkadaşlar kullandığım hesap -18 olduğu için bilyoner'e para gönderemiyorum. Bu nedenle benim yerime para gönderecek arkadaş arıyorum, işbankası hesabım var.
Düzenleme: Yanlış yere açmışım dalgınlıkla.
Bilyoner Para Transferi
2
●76
- 17-04-2010, 15:56:50Üyeliği durdurulduKumardan çok biraz zevk meselesi, ayrıca hesap bana ait değil, kardeşimin. Bu nedenle onu kullanmak zorundayım.mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle