Arkadaşlar kullandığım hesap -18 olduğu için bilyoner'e para gönderemiyorum. Bu nedenle benim yerime para gönderecek arkadaş arıyorum, işbankası hesabım var.
Düzenleme: Yanlış yere açmışım dalgınlıkla.