Merhaba arkadaşlar . Konu doğru yerde mi bilmiyorum. Bankacılık felan yazıyordu. Ondan buraya açtım. Yaşım 18'in altında. 18 Yaş altına hesap açılabılıyor mu ? acılıyorsa hangı bankalardan. vsvs. Bildiklerinizi paylaşırsanız sevnırım..
Teşekkürler şimdiden.
Banka yaş sınırı ?
10
●300
- 01-04-2010, 18:58:34Üyeliği durduruldu18 yaşının altında isen tek başına hiç bi bankadan hesap açtıramazsın ancak velin ile gidince açtırablirsin