• 01-04-2010, 18:50:53
    #1
    Merhaba arkadaşlar . Konu doğru yerde mi bilmiyorum. Bankacılık felan yazıyordu. Ondan buraya açtım. Yaşım 18'in altında. 18 Yaş altına hesap açılabılıyor mu ? acılıyorsa hangı bankalardan. vsvs. Bildiklerinizi paylaşırsanız sevnırım..

    Teşekkürler şimdiden.
  • 01-04-2010, 18:51:54
    #2
    İşbankası, ziraat, garanti bu bankalara velinle birlikte gidersen açarlar.
  • 01-04-2010, 18:52:48
    #3
    Baban yada Annen ile gidersen İlk imza hesabı açtırabilirsin İş bankasından
  • 01-04-2010, 18:53:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    veli ya da vâsi ile hesap açtırabilirsiniz hocam.
  • 01-04-2010, 18:58:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    18 yaşının altında isen tek başına hiç bi bankadan hesap açtıramazsın ancak velin ile gidince açtırablirsin
  • 01-04-2010, 19:23:06
    #6
    Hmm. Peki teşekkür ederim.
  • 01-04-2010, 19:27:35
    #7
    Yaşınız kaç olursa olsun her türlü bankadan size hesap açabilirim..
  • 01-04-2010, 19:42:05
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Açtıktan Sonra Para Çekerkende Sanırım Velinle Gideceksin Diye Bişey Duydum Tabi Yalan Olmasın Biyerden Duydum Diye Hatırlıyorum
  • 01-04-2010, 19:48:40
    #9
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşınız kaç olursa olsun her türlü bankadan size hesap açabilirim..
    Nasıl olacak o hocam ?