Merhaba arkadaşlar . Konu doğru yerde mi bilmiyorum. Bankacılık felan yazıyordu. Ondan buraya açtım. Yaşım 18'in altında. 18 Yaş altına hesap açılabılıyor mu ? acılıyorsa hangı bankalardan. vsvs. Bildiklerinizi paylaşırsanız sevnırım..
Teşekkürler şimdiden.