• 20-09-2009, 01:24:22
    #1
    70 pp var. 1,4 Kurdan bozdurulacaktır.

    Garanti bankasına
  • 20-09-2009, 01:31:06
    #2
    Misafir
    Bu konuda patlar birazdan...
  • 20-09-2009, 01:32:52
    #3
    Xman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda patlar birazdan...
    Neden? Arkadaşım sizi anlıyorum ama ben zaten acıklamamı yaptım. Tel verebilirim görüşebiliriz. Güven acısından 5-10 dolar olarakta atabilirim dedim. Daha ne yapabilirim, söyler misin? O zaman yeni üyeler ile kimse ticaret yapmasın. Bunu mu söylemek istiyorsun?
  • 20-09-2009, 01:36:29
    #4
    Misafir
    Neden açıklama yapıyorsunki yeniyimde, şöylede, böylede, yok *********** çokmuşda falan, aç konunu 70 dolar paypal şu kurdan satılık de olsun bitsin, böyle çok fazla açıklama yapınca doğal olarak kuşku oluşuyor, sana hesap soranmı varki bu kadar açıklama yapma ihtiyacı duyuyorsun.
  • 20-09-2009, 01:38:04
    #5
    Xman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden açıklama yapıyorsunki yeniyimde, şöylede, böylede, yok *********** çokmuşda falan, aç konunu 70 dolar paypal şu kurdan satılık de olsun bitsin, böyle çok fazla açıklama yapınca doğal olarak kuşku oluşuyor, sana hesap soranmı varki bu kadar açıklama yapma ihtiyacı duyuyorsun.
    Arkadaşım çok güzel konuşuyorsunda 3 kişi ile konuştum 2 kişi benle dolandırıcıymışım gibi konuştu. Bu yüzden böyle bir açıklama yaparak konumu açtım.
  • 20-09-2009, 01:38:48
    #6
    Misafir
    Hayırlı satışlar hocam
  • 20-09-2009, 01:39:58
    #7
    Sağolasın teşekkür ederim.
  • 20-09-2009, 12:36:21
    #8
    1.35'ten alırım. Paypalı önce alırım. Garantine hesabına yatırrım. 10-10 göndermen fark etmez çünkü dispute sebebi var. İstersen bir miktar alırım. Onun dışında alan çıkmaz sanırım. Uygunsa pm atarsın
  • 20-09-2009, 12:39:28
    #9
    <kd|Erhan Kızılgöz!ün de tüm nickleri büyüklü küçüklü yazılıyordu neredeyse.</kd>