Xman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda patlar birazdan...
Neden? Arkadaşım sizi anlıyorum ama ben zaten acıklamamı yaptım. Tel verebilirim görüşebiliriz. Güven acısından 5-10 dolar olarakta atabilirim dedim. Daha ne yapabilirim, söyler misin? O zaman yeni üyeler ile kimse ticaret yapmasın. Bunu mu söylemek istiyorsun?