Ödersiniz paranızı alırsınız arkadaşlarım güvenmiyorsanız da ticaret yapmazsınız nihayetinde bu sitede itrader denen birşey var,
Kolaylıklar dilerim.
100 $ pp lazım
5
●147
- 08-09-2009, 16:54:29
- 08-09-2009, 19:50:20pm atıyorum
arkadaşla ilişkim bağlantım yok amaaaa aynı durumda ben olsam bana da mı bu denecek merak ediyorumyaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aktivasyon için mail gelmiyor. - 08-09-2009, 22:42:21Aktivasyon için mail gelmiyor olayı tamamen r10 un ayıbı kardeşim, gold üyeydik şimdi düştüğümüz hale bak nerede bu devlet

Zaten bende böyle çalışmayanlara birşey demiyorum ki konu gayet açık. İtraderi benden yüksek olana sözüm yok ama düşük olan böyle bir yaklaşımla gelmesin... Bir kulak arkamız kaldı çok şükür
- 09-09-2009, 00:27:13sizler sayili arkadaslarisiniz ama emin olun durum cok farkli ben normal üyelikleri calinip 100 itraderli üyelerden dolandirildim.
Sizlerin icin r10 ayibi evet ama gercekten dikkat etmek lazim bu durumda ben olsam dahi yani email onaylanmamis vs benlede alisveris yapmayin. Kesinlikle. Hatta msnninize ben hic bir zaman ben yaslam diye gelmem. Ne olur ne olmaz üyelik calininca mecbur email degistirilmek zorunda kaliniyor.