• 08-09-2009, 16:54:29
    #1
    Ödersiniz paranızı alırsınız arkadaşlarım güvenmiyorsanız da ticaret yapmazsınız nihayetinde bu sitede itrader denen birşey var,

    Kolaylıklar dilerim.
  • 08-09-2009, 18:52:42
    #2
    Haklısın, iTader var ama teklif verecek için de var.
  • 08-09-2009, 19:09:21
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet itrader var ve yüksek ve alcak terimi var.

    Üzerine birde email aktivasyonunu yapmamis bir üyelik var malesef böyle calisamayiz.
  • 08-09-2009, 19:50:20
    #4
    pm atıyorum

    yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet itrader var ve yüksek ve alcak terimi var.

    Üzerine birde email aktivasyonunu yapmamis bir üyelik var malesef böyle calisamayiz.
    arkadaşla ilişkim bağlantım yok amaaaa aynı durumda ben olsam bana da mı bu denecek merak ediyorum
    aktivasyon için mail gelmiyor.
  • 08-09-2009, 22:42:21
    #5
    Aktivasyon için mail gelmiyor olayı tamamen r10 un ayıbı kardeşim, gold üyeydik şimdi düştüğümüz hale bak nerede bu devlet

    Zaten bende böyle çalışmayanlara birşey demiyorum ki konu gayet açık. İtraderi benden yüksek olana sözüm yok ama düşük olan böyle bir yaklaşımla gelmesin... Bir kulak arkamız kaldı çok şükür
  • 09-09-2009, 00:27:13
    #6
    sizler sayili arkadaslarisiniz ama emin olun durum cok farkli ben normal üyelikleri calinip 100 itraderli üyelerden dolandirildim.

    Sizlerin icin r10 ayibi evet ama gercekten dikkat etmek lazim bu durumda ben olsam dahi yani email onaylanmamis vs benlede alisveris yapmayin. Kesinlikle. Hatta msnninize ben hic bir zaman ben yaslam diye gelmem. Ne olur ne olmaz üyelik calininca mecbur email degistirilmek zorunda kaliniyor.