pm atıyorum
evet itrader var ve yüksek ve alcak terimi var.
Üzerine birde email aktivasyonunu yapmamis bir üyelik var malesef böyle calisamayiz.
arkadaşla ilişkim bağlantım yok amaaaa aynı durumda ben olsam bana da mı bu denecek merak ediyorum

aktivasyon için mail gelmiyor.