sizler sayili arkadaslarisiniz ama emin olun durum cok farkli ben normal üyelikleri calinip 100 itraderli üyelerden dolandirildim.

Sizlerin icin r10 ayibi evet ama gercekten dikkat etmek lazim bu durumda ben olsam dahi yani email onaylanmamis vs benlede alisveris yapmayin. Kesinlikle. Hatta msnninize ben hic bir zaman ben yaslam diye gelmem. Ne olur ne olmaz üyelik calininca mecbur email degistirilmek zorunda kaliniyor.