Aktivasyon için mail gelmiyor olayı tamamen r10 un ayıbı kardeşim, gold üyeydik şimdi düştüğümüz hale bak nerede bu devlet

Zaten bende böyle çalışmayanlara birşey demiyorum ki konu gayet açık. İtraderi benden yüksek olana sözüm yok ama düşük olan böyle bir yaklaşımla gelmesin... Bir kulak arkamız kaldı çok şükür