Arkadaşlar sivas'ı kazandım. Ve öğrenci olmamdan dolayı banka hesabı açtırcam. En iyi banka hesabı hangisidir ? Ne gibi avantajları vardır. Online para yatırıp, internetten hesabımı kontrol edebileceğim birşey olacak. İş bankasını düşünüyorum. Sİzce?
Ben uzun yıllar İş Bankasını kullandım ama şimdi Garanti kullanıyorum ve çok memnunum.
Bu sene üniversiteyi kazanan kardeşimede Garantiden hesap açıtıracam