• 18-08-2009, 14:00:37
    #1
    Arkadaşlar sivas'ı kazandım. Ve öğrenci olmamdan dolayı banka hesabı açtırcam. En iyi banka hesabı hangisidir ? Ne gibi avantajları vardır. Online para yatırıp, internetten hesabımı kontrol edebileceğim birşey olacak. İş bankasını düşünüyorum. Sİzce?
  • 18-08-2009, 14:01:24
    #2
    işbankası tavsiye ederim
  • 18-08-2009, 14:02:14
    #3
    İş Bankası'nı bende tavsiye ederim.
  • 18-08-2009, 14:02:53
    #4
    evet işbankası üni. öğrencilerinden masraf bedeli kesmiyor.Bende işbank kullanıyorum gerçekten güzel tavsi ederim
  • 18-08-2009, 14:03:25
    #5
    İş Bankasını tavsiye ederim.Hem öğrenci isen yıllık bir kesinti olmuyor.
  • 18-08-2009, 14:03:42
    #6
    çok paran var galiba :d

    garanti bence
  • 18-08-2009, 14:03:46
    #7
    valla sağolun iyi oldu bu. normal bi hesabı pp ile bağlayabilirmiyiz ?
  • 18-08-2009, 14:04:20
    #8
    Genel olarak işbank kullaniliyor
  • 18-08-2009, 14:06:15
    #9
    Ben uzun yıllar İş Bankasını kullandım ama şimdi Garanti kullanıyorum ve çok memnunum.
    Bu sene üniversiteyi kazanan kardeşimede Garantiden hesap açıtıracam