Arkadaşlar sivas'ı kazandım. Ve öğrenci olmamdan dolayı banka hesabı açtırcam. En iyi banka hesabı hangisidir ? Ne gibi avantajları vardır. Online para yatırıp, internetten hesabımı kontrol edebileceğim birşey olacak. İş bankasını düşünüyorum. Sİzce?