• 09-08-2009, 04:50:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    2Checkout kullanan var mı ödemeyi bize nasıl yapıyorlar. Komisyon ne alıyorlar? Hangi script de kullanabiliriz?
  • 09-08-2009, 11:54:08
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2Checkout'u istediğiniz scriptte kullanabilirsiniz, HTML sayfalarınıza dahi koyabilirsiniz.

    Komisyon olarak da sanırım %5.5 + 0.45$ alıyorlar.

    Ödemeyi nasıl yaptıkları hakkında bir bilgim yok. Banka hesabına yapılıyor olabilir..
  • 09-08-2009, 16:19:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Tşkler Slim..
    Daha başka yok mu yafs :S
  • 10-08-2009, 02:16:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    bende yeni açacağım alışveriş sitesine ödeme methodu arıyordum. en fazla dikkatimi çeken yöntem bu oldu. arkadaş bilgileri vermiş doğrudur.

    ek olarak; ödemelerini Mastercard debit ile yapıyorlar kartı ev adresine postalıyorlar kartı aldıktan sonra çekme talimatını veriyorsun karta para yükleniyor gidip atmden paranı çekiyorsun cumartesi mail attım henüz cevap gelmedi cevap gelirse daha detaylı olarak paylaşırım.


    kolay gelsin.
  • 10-08-2009, 06:55:28
    #5
    Sanırım para paypal hesabına da geliyor.Bu sisteme nasıl kayıt oluyoruz arkadaşlar bilen var mı
  • 10-08-2009, 10:19:54
    #6
    mdb
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Ödeme sayfası türkçe değil Benim hesabım var ama bu yüzden kullanmıyorum.