Merhaba,
bende yeni açacağım alışveriş sitesine ödeme methodu arıyordum. en fazla dikkatimi çeken yöntem bu oldu. arkadaş bilgileri vermiş doğrudur.
ek olarak; ödemelerini Mastercard debit ile yapıyorlar kartı ev adresine postalıyorlar kartı aldıktan sonra çekme talimatını veriyorsun karta para yükleniyor gidip atmden paranı çekiyorsun cumartesi mail attım henüz cevap gelmedi cevap gelirse daha detaylı olarak paylaşırım.
kolay gelsin.